öppenscen.. nervös

omg.. två dagar kvar.. 

i min skola har vi något som kallas för öppenscen.
det går ut på att dom som vill uppträder.
man kan dansa,sjunga, trolla och typ vad man vill.
man gör det inför hela skolan.
 
Jag ,Jessie och några andra tjejer från min klass ska dansa. 
vi ska dansa till en remix låt.
det är mest street dance.
 
vi "tar" dansen från min o jessies dans . 
men där lär vi oss dansen på söndagarna och vi har inte riktigt hunnit 
klart med dansen ..
så jag och jessie måste hitta på resten och sedan lära dom andra stegen..
 
det är så stressigt och jag är så nervös att vi  inte ska hinna.
 
men på torsdag får ni kolla vfm. (jbbloggen) 
vi kommer antagligen lägga upp en video på när vi dansar
och lite innan o efter öppenscen.
 
jag ser fram emot det jätte mycket! men är som sagt nervös.
det är andra gången jag är med efter som det 
här är mitt andra år på denna skola. 
 
ses och glöm inte att kolla vfm nu! 
p&k Bea
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!