Jul och nyår

Hej hej ...förlåt för dålig uppdatering 😁🔫har lixom inte hunnit..
På jul var jag hos min mormor med mina kusiner och min familj (såklart!?) 
Mina jul klappar: 1.greenscreen 
2. Sminkborstar 3. Tvålar 4. Vantar man kan "toucha " mobilen med (svårt arr förklara) 5. En as bra högtalare 6. En sån där bokstavs prydnad jag fick ett B. 7. Ett assnyggt skal med Selena Gomez på! 8.body lotions 9. Snygg tröja 10. Myskläder 11.filmklappa nu har jag särkert glömt nåt för jag har as dåligt minne🔫 ..
Sen över ny år så var vi i Idre . (Skidställe) där åkte vi skidor och på lördag åkte jag och mamma hundspann (bilder kommer i nåt annat inlägg) i går natt vid 11 kom vi hem så nu är jag jätte trött.. Senare idag ska jag vara med jessie . Och vi ska sova över  sen på måndag ska vi se Justin biebers nya film Belive. As nice:) . 
I nästa in lägg : min födelsedag
Vi ses puss puss :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!