Normal dag(not)

Idag : 1.jag gick hem till jessie . Hon hittade först inte sina nycklar o sen inte sin jacka. Vid 5 / 4 i började vi äntligen gå. 
2. När vi kom till biotrappan(trappan innan man kommer till skolan)så ser vi att dom bygger om där så vi får gå till baka ca200m...-.-och ta backen i stället.. Vi kom ca 5 min försent ..
3. I skolan fick vi tillbaka våra NO-prov .. SÅÅÅ missnöjd.. Jag fick E.. Men ingen hade fått högre än D. 
4. Sen hade vi elevens val. Jag o jessie ritar av varandra .. Vi satt i korridoren o sjöng o hade jätte kul. 
5. Efter skolan var jag med Jessie. Vi gick till maxi
6. Jag köpte 6st Choklad bollar för 19.50 kr.. As billigt !! 
7. Vi gick hem till jessie o kollade på tvd
Men det hände mer saker som jag inte hinner skriva just nu.. Kanske i nästa inlägg .. Hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!