smarta lilla jag :P

hej igen.. jag hade glömt av mitt lösenord så kunde inte komma in på min blogg. (SMART!)
 men nu är sommarlovet snart slut.. öhhhhh vill inte till skolan !! inte ens 1 % av 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000%... 
 vad jag har gjort under sommarlovet :
vecka 1: jag var hemma o var med kompisar på utesimbadet o bara njöt av sommarlovet.. 
vecka 2 : jag o jessie åkte till filmkollo! det var jätte kul .. :D kommer skriva mer om filmkollo i något annat in lägg o får se om jag har med bilder.
vecka 3: slappade o var med kompisar.
vecka 4 o 5: jag var ute med min familj med min segel båt . vi seglade till danmark . åt jätte många glassar! ;)
resten av veckorna har jag varit med kompisar o lyssnat 24/7 till selena gomez nya album "stars dance". jag är en selentor o jag tycker att albumet är jätte bra o det är kul att dansa till låtarna.. jag har följt jelenas förhållande (justin bieber o Selena gomez ) sen första gången dom var med varandra men nu har dom gjort slut! fast dom är fortfarande vänner o det är bra. vissa av låtarna (dom flesta) i stars dance albumet handlar om jelena. tex " Love will remember" . i början av låten (audio) är det justin röst som säger att han älskar henne... wää.. saknar dom så mycket dom var så söta tillsammans! 
aja .. puss o hejdå! :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!