uppvisning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

den 28 april ska jag ha konståkningsuppvisning. men jag ska ha det på fredagen den 27 april för skolor.
jag ska åka på fredagen och inte lördagen för på lördagen har jag även dansuppvisning.
jag skulle gärna vilja gå på båda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

asså jag har ju typ inga läsare:(
:(:(:(
jag lägger ju inte in så mycket inlägg men det är för att jag inte har en egen dator.och min mobil har inget internet.
det suger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!