Maltes! <3

jag och min syrra vill så gärna ha en Maltes dom är så himla söta...
men idag så hittade jag en på blocket men mamma sa:
- nej... vi kommer inte köpa en hund... men dom var söta...
nu grinar jag inombords! :(
den var söt  vit och den var en tjej... om jag får en hund ska hon ( det vore fel att säga den)  heta Ally Engholm! och några tusen mellannamn.. min förra kanin hette Plopis Filippa Kattis Gabriella ....
 men måste gå nu!  bye 


finns på blocket nu .. men köp dom inte för det ska jag... ( när jag får för mamma)


Kommentarer
Postat av: Gb

Ååå du döpte din Plopis efter mig <3
Kram din kusin<3

2012-09-25 @ 21:11:27
Postat av: bea till gb

ja jag vet. jag tycker det är ett fint namn.

2012-09-29 @ 20:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!