Maltes! <3 x2

som ni vet ÄLSKAR jag hundar ( inte shefer) speciellt malteser................. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3..............
 men jag  får ingen av mamma och pappa och eftersom jag bara är 10 ½ år så kan jag inte köpa en.... :(
ps! mamma jag vet att du läser detta!
 
min hund ska heta Ally och vara vit... och såklart en tjej!
jag googlar mycket på hundar! och här kommer lite bilder.. på några söta hundar:

i en prispall:


på första plats min egen älskling Ally (är inte min men.. vill köpa henne)
 


på andra plats : två små söta hundar som leker med varandra..


 
på tredje plats: en liten ledsen hund på en mur ( så söt)...

i nästa inlägg: lite allmänt om hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!