Dansa Pausa!

nästa lördag har jag dans uppvisning! är så nervös. och jag ska inte bara dansa utan jag och en som heter Kristin ska vara takt hållare med andra ord så ska alla kolla lite på oss så att alla gör stegen samtidigt. i morgon ska hon och Hannah komma hem till mig efter skolán så vi kan öva.
men på lördag fyller jag också år! nu 3fyller jag ju 11år. hade myskväll i går med Jessica och Filippa fick många bra presenter och b.l.a en trislott ! det var väldigt nära att jag vann 100 000 kr! ja ja men nästa helg ska ju släkten komma så får se vad jag får då. :) =) 
har ni tänkt på att nu gör man såna här  :) smiles men när man var mindre gjorde man ju så här =)
Men jag , Filippa o Jessica (Jessie) hade jätte kul faktiskt! vi spela in filmer typ hela tiden och busringde. inte till kompiar. här kommer dagens frågor :(svar i kommentar)
1.Vad brukar ni göra på fritiden då??? <3.  svar: jag brukar vara med kompisar och är jag inte det så dansar jag typ hela tiden . jag brukar oxå vara inne mycket på mobilen och spela. men kan inte spela på min dator nu för den har fått virus.
2. vad ska du göra över jul?? <3 svar:jag ska åka till sydafrika fakriskt! ,mamma har en komis där så ja. det finns pool vid varje ställe där vi ska bo och vi ska vara på mycket safari. ska bi as nice ju. =)
3. vad har du för husdjur? svar : jag har en kanin som är min . hon heter Stampe-maja och är svart och vit. Rebeckas (min stora syster) kanin heter minis och är gyllene brun. MInis är 8 år och Maja är 5/6 år. jag önskar mig en hund men det får vi se hur det blir.
4. hur tror du din framtid kommer se ut? svar: jag kommer antagligen ha barn och någon man. jag kommer ha ett bra jobb som jag tycker är roligt . jag kommer också vara känd (hoppas jag =) )
ps! glöm inte att följa mig på instagram : Beatricengholm puss puss ha det bra! <3
 

Kommentarer
Postat av: Anna-Lisa

jag älskar din blogg men kan inte du blogga oftare? :D Puss och kram!

Svar: ska försöka men är inte inne så ofta på dator och min mobil dampar....
mmfb.blogg.se

2012-12-11 @ 19:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!