Spela.se

har pricis varit inne på spela.se

10 sanna grejer om mig

1.jag går i 4b.
2.jag älskar kaniner.
3.jag älskar att vara inne på datorn(även om jag inte vet vad jag ska göra på den!!)
4.vi är 4-7 i min familj(4 människor 3kaniner förut hade vi fiskar)
5.jag zaibar  minst en gång om dan
6. jag bloggar inte så ofta
  7. jag åker konståkning och dansar och spelar piano med Anki<3
8.jag älskar att sjunga + dansa
9.jag har scen-skräck
10.min favo färg:röd,vit,svart   ..... mat: fish and chips............. intresse: dans och musik.....
de var snabb fakta om mig
11.ja jag ska byta header min stora syster Rebecka håller på med en.....
sesi londonnnnnnn.............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Tilde Sötaste Vinter <3

Hej! Om du vill ha fler läsare... kanske vi kan länkbyta?? <3

2011-10-12 @ 12:53:46
URL: http://tde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!