Raster

jag tycker man borde få lite längre raster
men  ändå lektioner

fast om man skulle ha längre raster skulle särket skoldagen bli längre
och man vill ju komma hem så fort som möjligt
  
vad brukar ni göra när ni kommer hem??????????????????.................................

1. jag kan spela på datorn eller kolla på teve eller göra läxorna.......städa......baka......


 
vad tycker ni som det är eller...längre rast-längre lektioner


1.jag tycker så här.....man kanske vill vara med kompisarna -så va det på rasterna.....om man slutar tidigare kan man vara hemma längre innan man ska- (1)äta middag (2)efterrätt (3)läxorna(4)träna? (5)......sova(mer om SOVA i nästa inlägg!!!!!!!).............


på rasterna brukar jag gå runt och prata med kompisar....eller spela "king out"
först tyckte jag det var tråkigt men nu är det kul...

gillar du king out... tycker du att det kan vara jobbit/tråkigt ibland??????????????

1det gör jag... det är kul när man är med kompisarna..

2. det kan vara jobbit när andra säger-linje ...-om sörv... fast dom igentligen åkte!!!!!!!!!!!!!!!



hej då...


Kommentarer
Postat av: Tilde Vinter

har länkat dej!

2011-11-01 @ 22:37:34
URL: http://tde.blogg.se/
Postat av: Lilla jag ♥

Jag brukar spela data :)

2011-11-17 @ 21:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!