tillbaka :)

de e jag när jag va liten typ 5år!<3
har vartit ute med båten.solat badat.haft kul.
jag har inte hunnit skriva så mycket.eftersom vi inte hade internet i hamnarna i Damark.
varit på Anholt m.m
nu har jag tappat tanden.
jag sitter i min storssysters rum och bloggar.
vill va med kompisar.
ska kanske komma någon imon.
då ska vi nog zaiba. fråga inte vad de e.
för er som värkligen undrar. de e ett ord som jag och min kompis(bästis)har hittat på!
att zaiba är ganska pinsamt.
till hösten ska jag börja i fyran:)fast jag ska byta fröken :(
måste gå. skoja nä men jag ska spela sims3. så då kan jag ju inte blogga hej då!
ses!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Sims är kul

2011-08-14 @ 19:58:39
Postat av: rebecka

det är bra att läsa din blogg! då får man reda på att du tar min data utan att fråga! ;)

2011-08-27 @ 16:03:47
URL: http://alicereebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!