4-ever alone

Nu är det äntligen höstlov .. 
Själv är jag helt ensam.. 
Det finns ingen som kan göra något känns det som !?
Min mamma och storasyster är i Paris i några dagar så det är bara jag och pappa hemma. 
Här är vad jag ska göra i veckan 
Måndag: ... Tisdag: dansa hemma onsdag : .. Torsdag :vara med min kusin , senare på kvällen ska jag på disco . Mamma och becka kommer hem .. Fredag : vara med Danne och kanske Jessie. Lördag : ... Söndag :.. 
Det blir nog en rolig vecka ensam ..😭. Haha men jag får väl hitta på något . Skriv gärna förslag på vad man kan göra..
Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag. Jag har liksom inte hunnit . Men jag har vloggat lite på vfm. 
Hej då ! P&k :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!