Kom pĂ„ att jag hade en blogg 😹

Hejsan ! FörlĂ„t för dĂ„lig uppdatering:O . Ska försöka bli bĂ€ttre (FÖRSÖKA!!) 
Idag Ă€r jag hemma och Ă€r sjuk (trĂ„kigt !) 
Ska laga köttbullar nu till lunch😊 
Nu pĂ„ söndag 1december sĂ„ Ă€r det skyltsöndag pĂ„ vĂ€stra gatan . DĂ„ Ă€r det typ nĂ„n slags marknad och vi ska dit med klassen och sĂ€lja kakor till klass kassan! SĂ„ kom gĂ€rna o köp! Vi blev indelade i grupper och i dom grupperna skulle man dĂ„ baka kakor. Jag hamnade med Wilma,Sara och jessie . SĂ„ i gĂ„r var vi hemma oss mig och bakade. Vi bakade skurna chokladkakor ,pepparkakor och konstiga lussebullar (typ!?) . Vi började baka direkt efterskolan ,alltsĂ„ vid 2.30ungefĂ€r. NĂ€r allt var klart och stĂ€dat var kl ca 20.30 sĂ„ vi hade bakat vĂ€ldigt lĂ€nge och jag var dö trött!! 
Jessie stannade kvar tills halv elva . Vi satt och pratade i mitt rum om allt möjligt medans hennes pappa ovh min mamma satt pĂ„ nedervĂ„ningen och drack kaffe. 
Ses i nÀsta inlÀgg :*




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign pÄ www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!