sova

jag tycker att det är skönt att sova!!!!!!!!!!!!!!!!.................
om jag får(hinner) sover jag till 10,00
i lördags hade jag dans uppvisning.och på morgonen hade jag konståkning!!!!!
och nu på lördag ska jag ha skrisko uppvisning..nervös .. fast det går särkert bra hoppas jag.
jag går i melody.
på vardagar brukar jag sova tills 6.30
så kan jag måna mig till 7.10 ,  jag äter frukost vid teven.
tills klockan är 8.00 sen borstar jag håret m,m.
bussen kommer 8.25


ska kanske göra läxan snart ,får väl se....
ska snart ha kalas / disco!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!....................................
ska bli kul. jag skulle igentligen dela men hon frågar aldrig om hon får det!
nu när jag äntligen har hål i öronen!(jag tog hål när jag var 8 men det växte igen...)
hoppas jag får örhängen i present. jag fyller år 15/12



NÄSTA INLÄGG:

ska handla om min bästa vän Filippa.  bff-för alltid-inget kan splittra oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!