Filippa gäst bloggar

Hej! Nu är jag med Filippa <3
Hon ska nu gäst blogga;) :

Hej hej! Filippa här;)
Jag och Bea har känt varandra huuuuuur länge som helst! Haha neee men vi har alltid känt varandra! Vi sitter nu med datorn framför oss och har tittat på Selena + Demi videos! Hur gulliga är dom inte??
Jag är då en Lovatic, och Bea är en Selenator:) vi är seriöst galna i dem!! Som jag har saknat Bea!! Asså vi har tänkt att vara med varandra jättelänge, men det har inte blivit av! Så nu äntligen! Sista dan av sommarlovet:/ längtar inte så mycket tills imorgon men det ska bli kul att träffa alla kompisar!
Det är så himla synd att jag och Bea inte går på samma skola längre:( varför skulle hon flytta lixom??
Aja, heeejdååå:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!