Hej igen

Prövade inte klänningarna .. Men ska göra det någon annan dag !:D
Men i torsdags/igår var jag med Daniel (min pv) o vi gick till hemma kväll o köpte godis sen gick vi hem o kollade på "ensam hemma".
Idag vaknade jag vid 11. O jag åt frukost vid 2.😜 Sen vid halv 4 kom Daniel igen o vi kollade på "ensam hemma 2" o sen spelade vi Mario kart ! 👌 Har precis kollat på sista avsnittet av "the vampire diares" .ÄLSKAR serien !! Och nu lyssnar jag på demi lovato låtar ! Har börjat gilla henne!!;)


Kommentarer
Postat av: Filippa🌸

Demetria💕 Devonne💖 Lovato💎😘😘

2013-08-17 @ 16:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!