Filmkollo!

Dag 1 (söndag) : jag o jessie åkte i samma bil , när vi kom fram var det massa olika barn o ungdomar i olika åldrar där . Vi gick in o "anmälde/checkade in" . Annie ,en av ledarna, sa att jag o jessie skulle bo på loftet . När vi kom in på loftet stod många andra tjejer där som var äldre än oss. Vi fick välja vilka sängar vi ville o vi tog dom närmast dörren. Vi bäddade sängen o sen var det information för föräldrarna o "ungdomarna" där dom berättade om vad vi skulle göra den här veckan . Sen var det dags att säga hej då till föräldrarna som man inte skulle se på en vecka . Efter det var det samling där vi delades in i fem grupper ,ålder vis, jag hamnade med : Alexander,jessica ,Hugo,Tage (fismannen),Ella ,Jacob o Agnes!:)
Vi visades runt i grupperna . Sen på kvällen kollade vi på älska mig . En film av inventum,dom som håller i filmkollo, filmen handlar om mobbning o hur man ska göra. Den var sorlig o många fick tårar i ögonen
.. Sen skulle vi gå o lägga oss. Det var spänt för ingen ville vara den som somna först i fall man snarka. Eller sp kände jag i alla fall. O alla var ju äldre än mig o jessie. För dom som var i samma ålder som oss sov inne i huset .

Dag 2 kommer någon annan dag! puss o hej då!!:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!